2014. április 4., péntek

Mini haul [Rossmann, Avon]


Így április legelső hetében már beszereztem néhány dolgot, amiket ár még nem próbáltam ki, de gondoltam megosztom veletek, hisz úgysem volt még haul bejegyzés :)
Kezdjük is időrendi sorrendbe.  Az első két termék Avonos lesz és mind a kettő egy csomag volt.
Volt olyan lehetőség, hogy három csoportba voltak sorolva termékek, és onnan egyet-egyet választva, ha jól emlékszem 2000Ft volt a 3 termék. És hát ott volt egy dinnyés tusfürdő, aminek elképesztően finom illata van *-*
Valamint egy hidratáló hajolaj a Planet spa családból. Ezt még nem próbáltam, mert hajmosás után olvastam el a leírást én balga, ahol ugyanis az állt, hogy el kell oszlatni a terméket a haj teljes hosszán, majd pedig ki kell mosni. Hát nem vitt rá semmi, hogy újra megmossam, így vasárnapra tolódik a tesztelés.
60 ml kiszerelésben kapható, az illata nem túl kellemes, kicsit uborka illatú. Amint sikerül kipróbálnom, lesz fent teszt:D
Krémmánián csak jót lehetett róla olvasni, úgyhogy jó reményeket fűzök hozzá.


IMG_6800Ezt követte egy agyagos arcmaszk, szintén a Planet spa családból. Ez a Turkish Thermal Baths Rhassoul Agyagos Arcmaszk. Egyszer használtam úgy, hogy lemostam a sminkemet és ezután vittem fel. Ez egy elég bronzos barna szín, aminek egész kellemes illata van. 5-10 percig hagytam az arcomon, amíg halvány rózsaszín nem lett, majd langyos vízzel leöblítettem. Az újság tisztító és frissítő hatását emelik ki, ha jól emlékszem, viszont a Krémmánián normál, kombinált vagy zsíros bőrtípusra ajánlják, ami az én arcomnak kifejezetten jó, pláne ha az aknékat is kezelésbe veszi. Első használat után azt vettem észre, hogy csökkentette a pórusaimat és aminek külön örültem, hogy nem hagyott vékony film réteget az arcomon és nem volt húzó érzés sem utána. 

És elérkeztünk az utolsó két Rossmannos termékhez. Az egyik egy kis csomag sminkszivacs, ami 6 részre van osztva. For your Beauty latex sminkszivacsairól van szó. Ezek a kis szivacsok arra szolgálnak, hogy alapozóecset hiányában, egyenletesen tudjuk felvinni az alapozót, emellett jobb fedést és egyenletesebb bőrfelszínt biztosít. Sminkelés előtt érdemes a rosszaságokat benedvesíteni, ezután kezdődhet is a móka. 

Az utolsó termék, egy Lovely paletta. Ezelőtt nem próbáltam Lovely palettákat, se monókat se triókat, se semmilyen szemhéjpúdert tőluk, ennek a neve a "nude make up kit", amiben 12 darab szín található, ebből 3 matt, a többi viszont gyöngyházfényű. Lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de színeiben nagyon hasonlít a Naked 2 palettában található színekhez. Sajnos nem bírtam ki, így belekontárkodtam az ujjammal a színekbe, hogy mégiscsak mennyire pigmentáltak és nagyon erőteljes színük van. Így első "tapintásra" kellemesen csalódtam a termékben. 900 forint volt és teljesen megérte az árát.



És ezek lettek volna a termékek, amiket így április első hetében sikerült beszereztem. Remélem ti is kedvet kaptatok a drogáriákban való nézelődéshez. 
Iratkozzatok fel a blogra, a Youtube csatornámra, kommenteljetek és legyen kellemes a hétvégétek. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése