2014. június 22., vasárnap

Essence soft touch mousse alapozó _Teszt



Atya Úr Isten!
Ez az alapozó, hát valami eszméletlen :o

Ahogy a nevében is benne van 'mousse', tehát hab állagú alapozó. 
Már régóta szemeztem vele, akárhányszor a Rossmannban voltam, de sosem mertem megvenni. 
Nekem a 04-es matt ivory árnyalat van meg, és ez a legvilágosabb szín. Nem tudtam, hogy ennyire fehér vagyok... :D
Külön tetszik, hogy hat árnyalatban is megtalálható, így mindenki rábukkanhat a neki illőre.




Az alapozó egy kis tégelyben található, mindössze 16g, ami eleinte aggasztott, mert fele akkora, mint egy folyékony alapozó. Az ára ~1250Ft, ami szerintem elég barátságos ár, viszont ha másfél-két hónapig lesz csak elég, akkor úgy már viszonylag húzós.
Én alapjába véve teljesen meg vagyok elégedve a termékkel, mert...
*jó a fedése
*matt a finish
*könnyel eldolgozható
*illeszkedik a bőrszínemmel
*viszonylag tartós
*szó szerint habkönnyű, szinte észrevehetetlen, hogy az arcodon van
*könnyen viselhető

Ellenben nem tetszik a kiszerelés, a tégely széléből nehezen lehet kivakarni a terméket, nem adnak sokat az áráért.

A nyári melegben is tudom majd ajánlani, ha problémásabb a bőröd, nem olvad le, maximum az orrod körül, amikor megtörlöd vagy kifújod. Ha nekem három és fél órát kibírt a tűző napon, séta közben, akkor másnak sem lesz gondja vele.

Én személy szerint, egy benedvesített sminkszivaccsal szoktam felvinni ütögető mozdulatokkal. Sokkal egyszerűbb, mint kézzel belenyúlkálni és az nem valami higiénikus, és kevésbé pazarló, mintha egy ecsettel vinnénk fel.

Összességében jó kis termék, ez az eddigi legjobb alapozóm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése