2014. november 22., szombat

Tökéletes arcbőr, A la Catrice

Catrice termékekkel nyár körül volt alkalmam megismerkedni, amikor Barbi egyik nyereményjátékában részt vettem és nyertem egy kis csomagot, amiben három Catrice termék is lapult. Egy szájfény, amit imádok, egy lila színű mono és egy szürkés színekből álló négyes paletta. 
Akkoriba Vásárhelyen egyik drogériában sem volt Catrice állvány, aztán egy nap...a Rossmannban sétálva megpillantottam...elállt a szavam.
Tele volt az állvány gyönyörű színekkel és szemceruzákkal és minden féle jóval.
A továbbiakban az arcra való, főleg az arcbőrt szebbé varázsoló termékekről lesz szó.
Lássuk...


Értelem szerűen az első, amit egy hidratáló krém után az arcunkra felviszünk sminkelés előtt, az egy primer. A Prime and Fine primer egy pórusösszehúzó primer.


A fehér színű termék egy 30 ml-s kis tubusban található. Az állaga nagyon krémes, az arcra felkenve könnyen beszívódik és nem hagy ragacsos érzetet sem. Én a Garnier Moisture Match arckrémje fölé használom és a sminkem valóban tartós. Mikor keddenként 7:10-re megyek órára, ami mellesleg tesi óra és napközben van még úszásom is, plusz csak fél6 után érek haza, az alapozóm teljesen jó állapotban van, esetleg a korrektort vagy a púdert kell kicsit helyrepofozni. 
Viszont...bár azt ígéri hogy összébb húzza láthatólag a pórusokat és ezt nem igazán tapasztaltam. Igaz ez az első primerem, de többet vártam volna. Talán majd a következő fogás..
A rossmannban vásároltam körülbelül 1300-1500Ft-ért.. nem valószínű, hogy újraveszem.

5/4 pontot kap.

És vajon mi a következő termék amit az arcunkra viszünk fel?...a hőn áhított alapozó.


Az alapozó szintén 30 ml-es és egy elegáns, kifinomult matt üvegben található. A pumpás megoldás plusz pontot ér, hisz az adagolást is úgy, ahogy de tudom szabályozni, nem folyik össze-vissza és nem is kell belenyúlkálni a termékbe. 
A fedése erősen közepes, Drogériás arányokban az egyik legjobb, tapasztalataim szerint.
Az én árnyalatom a 010 Light Beige. Az előző a 015 Vanilia Beige volt, de úgy voltam vele, hogy jön a tél, kezdek fakulni, inkább egy világosabbat veszek, amit még mindig tudnék sötétíteni, ha szükség lenne rá.  A matt hatás valóban igaz az első, 3-4 órában, viszont az én arcom hamar átfénylik :( de egy púder a táskában gyorsan megoldja a problémát.
Nem tartalmaz olajat, így zsíros bőrre ajánlatos.
Egy sminkszivaccsal oszlatom el az arcomon, nagyon szép végeredményt kölcsönöz. 
Bár a fedése lehetne jobb, mégis nagyon szuper kis termék.
Szintén a Rossmannban 2000Ft volt. 
5/5!

És ami megkoronázza a tökéletes arcbőrt, az egy remek korrektor.
A Catrice camouflage cream korrektoráról ódákat zengtek, és hát nekem is ki kellett próbálnom. ELKÉPESZTŐ!


                                       

Tökéletesen elfedi a pattanásokat, bőrpirosságot az orr körül, mindent. Ár-érték arányban a világ minden pénzét megéri. 
Nekem a 010 Ivory árnyalat van meg, ami tökéletesen illeszkedik az arcomhoz. 
Annak ellenére, hogy 3g nagyon sokáig elég. Egyedül ami nem tetszik az, hogy tégelyes, szóval bele kell nyúlkálni, viszont  még ezt is elfeledteti velem a szuper fedése.
Rossmannban 1000 Ft-ért tudjátok beszerezni, úgy tudom ez a legvilágosabb árnyalat. 
5/5!

Bár Catrice All matt plus púderem nincs, még így is nagyon tetszik a végeredmény. 
Bátran ajánlom figyelmetekbe a Catrice állványokat a drogériákban.

Ti használtok bármilyen Catrice terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése